AKTUALNOŚCI


KOMUNIKAT

JAK POZYSKAĆ DOTACJĘ Z PROGRAMU ERASMUS+ 2021-2027
Praktyczny kurs warsztatowy z pisania wniosków i tworzenia projektów do akcji w sektorze Edukacja Szkolna, Edukacja Dorosłych oraz Młodzież
Program Erasmus+ oferuje wsparcie finansowe:
1. dla szkół podstawowychponadpodstawowych oraz przedszkoli
2. dla szkół dla dorosłych prowadzących nauczanie ogólne, prywatnych szkół językowych, domów kultury, fundacji i stowarzyszeń, uniwersytetów trzeciego wieku
3. dla organizacji pracujących z młodzieżą, szkół (w ramach zajęć pozalekcyjnych), instytucji kultury, fundacji i stowarzyszeń, nieformalnych grup młodzieży
 

Zapraszamy na modułowe warsztaty ONLINE
Jak pozyskać dotację z programu ERASMUS+ 2021-2027
Termin warsztatów:  27.05 – 13.06.2025 r.


DziękiPOPRAWNEMU i TERMINOWEMU złożeniu wniosku do programu, Państwa placówka może pozyskać fundusze na:

[EDUKACJA SZKOLNA]
Zagraniczne kursy i szkolenia dla kadry
Wyjazdy uczniów w ramach edukacji szkolnej
Międzynarodowe spotkania młodzieży rozwijające zainteresowania pozalekcyjne
Wymiany uczniów
Wymiany kadry
Więcej informacji: www.szkolenia-erasmus.org/sektor/edukacja-szkolna/

[MŁODZIEŻ]
Międzynarodowe spotkania grup młodzieży
Wyjazdy edukacyjne osób pracujących z młodzieżą
Wymiany młodzieży i osób pracujących z młodzieżą
Więcej informacji: www.szkolenia-erasmus.org/sektor/mlodziez/
 
[EDUKACJA DOROSŁYCH]
Międzynarodowe spotkania grup młodych dorosłych
Wyjazdy edukacyjne dorosłych słuchaczy
Wyjazdy edukacyjne kadry w dziedzinie niezawodowej edukacji dorosłych
Wymiany dorosłych słuchaczy oraz kadry
Więcej informacji: www.szkolenia-erasmus.org/sektor/edukacja-doroslych/
 
 
UWAGA!  Najbliższe nabory wniosków do programu ERASMUS+:
Mobilność edukacyjna uczniów, dorosłych słuchaczy, kadry
Termin naboru: luty 2026 r.
Wymiany uczniów, młodzieży, dorosłych słuchaczy, kadry
Termin naboru: marzec 2026 r.
 
Międzynarodowe spotkania grup młodzieży, młodych dorosłych
Wyjazdy edukacyjne osób pracujących z młodzieżą
Termin naboru: 1 października 2025 r.
 

Szczegółowe informacje dotyczące szkolenia znajdują się na stronie: www.szkolenia-erasmus.org

Organizator szkolenia: Grupa Wydawnicza Semantika

Informujemy, że 7 maja br. odbędą się
zebrania z rodzicami według następującego harmonogramu:

GodzinaKlasaImię i nazwisko wychowawcyNumer saliPiętro, blok
16.000aKrystyna Koszelaksala oddziału przedszkolnegoblok oddziału przedszkolnego
0bAnna Gątkowskasala oddziału przedszkolnegoblok oddziału przedszkolnego
IaMarzena Tuta341B
IbIwona Biegarczyk361B
IIaKatarzyna Podwysocka331B
IIbBarbara Urbaniak242B
IIIaKarolina Bernacka282B
IIIbDanuta Motyl261B
16.30IVaAgnieszka Warzyńska4PG
IVbLucyna Lasek261G
VaEwa Berner-Zawada352G
VbAleksandra Kowalczyk241G
VIaGabriela Perek151C
VIbGabriela Adryańczyk5PG
VIIaMarlena Danielak191G
VIIbMagdalena Krasoń71E
VIIIaKatarzyna Stawiak181G
VIIIbAgnieszka Kałużna-Michalak231G

Pozostali nauczyciele będą pełnili dyżur w godzinach 16:30 -18:00 w salach wskazanych

w harmonogramie godziny dostępności zamieszczonym na stronie internetowej szkoły w zakładce RODZICE

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego

Szanowni Państwo!

  Co roku 10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego, który ma na celu podniesienie świadomości na temat problemów zdrowia psychicznego na całym świecie, mobilizacji działań na rzecz wsparcia zdrowia psychicznego oraz walki ze stygmatyzacją osób z problemami psychicznymi. W 2024 roku hasło obchodów brzmi: „Zdrowie psychiczne w pracy”. Bezpieczne i zdrowe środowisko pracy może działać jako czynnik ochronny
dla zdrowia psychicznego.

  Zdrowie psychiczne jest integralną częścią ogólnego dobrostanu. Problemy takie jak depresja, lęki czy stres mogą znacząco wpływać na nasze codzienne życie, relacje z innymi oraz zdolność do nauki. Dlatego tak ważne jest, aby każdy z nas miał możliwość dbania o swoje zdrowie psychiczne i korzystania z dostępnych zasobów wsparcia.

Zachęcamy wszystkich do otwartej rozmowy na temat zdrowia psychicznego. Pamiętajmy, że nikt nie jest sam,
a pomoc jest zawsze w zasięgu ręki. Wspierajmy się nawzajem i podejmujmy działania na rzecz lepszego zrozumienia oraz akceptacji zdrowia psychicznego w naszym społeczeństwie.

W podanym poniżej linku znajdziecie Państwo materiały edukacyjne i poradniki na tematy związane z problemami psychicznymi i ochroną zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży. Podany link kopiujemy i wpisujemy w google, następnie wybieramy temat, który nas interesuje.

https://ore.edu.pl/2023/03/zdrowie-psychiczne-dzieci-i-mlodziezy-materialy-do-pobrania

Zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży − materiały do pobrania

M. Dróżdż

OTWÓRZ SIĘ NA POMOC”

ZAGRAJ Z DZIEĆMI I ZOSTAŃ REŻYSEREM FILMU

  • Dotyka Cię lub kogoś z Twojego otoczenia problem przemocy w szkole? 
  • Czy Twoje dziecko jest uzależnione od gier komputerowych?
  • Czy rzeczywiście jesteś asertywny i potrafisz dopalaczom powiedzieć – STOP!

To od Ciebie zależy, jak potoczy się ta historia!!!

Szanowni Rodzice poniżej zamieszczone zostały linki do interaktywnych filmów (gier) z serii „Otwórz się na pomoc”. Filmy poruszają problematykę przemocy rówieśniczej, hejtu, uzależnienia od gier komputerowych, dopalaczy. Ponadto można wysłuchać można prawdziwych historii rodziców, którzy zmierzyli się z problemami swoich dzieci. Filmy ( gry) zawierają, również krótkie komentarze psychologa.

Warto obejrzeć, zagrać, posłuchać.

Film Otwórz się na pomoc. Przemoc

https://gazetakrakowska.pl/gmina-brzesko-otworz-sie-na-pomoc-przemoc/re#INTRO

Film Otwórz się na pomoc. W sieci

https://kalisz.naszemiasto.pl/miasto-kalisz-otworz-sie-na-pomoc/re

Film Otwórz się na pomoc. Dopalacze

https://gloswielkopolski.pl/gmina-murowana-goslina-otworz-sie-na-pomoc-dopalacz

INFORMACJA DOTYCZĄCA UBEZPIECZENIA

CZUJNIK SMOGU

W szkole został zamontowany czujnik smogu. Czujnik znajduje się na mapie pod adresem:

https://airly.org/map/pl/#51.337541,19.584289,i112293

INFORMACJA

Podstawą do wydania duplikatu legitymacji szkolnej jest złożenie do dyrektora szkoły przez rodziców ucznia wniosku o wydanie w/w dokumentu oraz dokonanie w/w opłaty na konto:

89 1020 3916 0000 0102 0303 4394

Do wniosku o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej należy dołączyć dowód wpłaty i aktualne zdjęcie.

W tytule przelewu wpisać np.

„Opłata za wydanie duplikatu legitymacji szkolnej Jan Kowalski kl. V a Szkoła Podstawowa
w Woli Krzysztoporskiej”

Uwaga: Wpłat nie dokonujemy w kasie Urzędu Gminy w Woli Krzysztoporskiej

Komunikat dyrektora Centralnej Komisji Egzaminacyjnej
z 19 sierpnia 2022 r. w sprawie harmonogramu
przeprowadzania egzaminu ósmoklasisty
oraz egzaminu maturalnego w 2023 roku

Karta zgłoszenia do pobrania poniżej:

Autobusy dowożące uczniów kursują wg następującego harmonogramu:

Wola Rokszycka – 7:05
Kolonia Krężna skrzyżowanie – 7:16
Krężna nr 30 – 7:17 i 7:21
Siomki – 7:27
Wygoda – 7:29
Jeżów skrzyżowanie – 7:31
Jeżów nr 35 – 7:35
Jeżów Parcela nr 67 – 7:39
Radziątków – 7.05
Kacprów – 7.13


Szanowni rodzice!
Wychodząc naprzeciw potrzebom w zakresie udzielania pomocy psychologicznej naszym uczniom, a Waszym dzieciom, zatrudniliśmy w szkole psychologa.

Pani Paulina Baryła – Jędrzejczyk, którą przedstawiam, jest pracownikiem Powiatowej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Piotrkowie Trybunalskim oraz psychologiem w innych placówkach, zajmujących się problemami dzieci.
Pani Paulina jest obecna w szkole w każdą środę w godzinach 8.00 – 12.00. Służy pomocą uczniom, rodzicom

i nauczycielom. Pomaga rozpoznać przyczyny problemów i wskazuje drogę „ uwolnienia się” od nich.
Warto skorzystać z bezpłatnej pomocy psychologicznej w szkole.
Indywidualne konsultacje pani psycholog z rodzicami, dotyczące dzieci należy umawiać drogą SMS na numer 731 355 002. Termin konsultacji zostanie przesłany z ww. numeru.

Drodzy Rodzice,

przekazujemy dla Państwa wiadomości opracowane przez Fundację Edukacji Zdrowotnej i Psychoterapii w Poznaniu, broszury pt. „Dzieci w wirtualnej sieci”
i „Nastolatki w wirtualnym tunelu”.

DOKUMENTY DO POBRANIA:

PRZYPOMNIENIE INSTRUKCJI LOGOWANIA DO TEAMS’A

SPOSÓB POSTĘPOWANIA:

  1. portal.office.com
  2. login: imie.nazwisko@spwolak.onmicrosoft.com
    (bez polskich znaków i wielkich liter)
  3. hasło pierwszego logowania:12345678Ss!
  4. ustalenie indywidualnego hasła (prosimy o zapisanie/zapamiętanie go)

Informujemy, że od 14 grudnia 2021 r. rozpoczną się zapisy na szczepienia przeciw COVID-19 w grupie wiekowej 5-11 lat.

W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości w zakresie szczepień dzieci w wieku 5-11 lat – więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej
 https://www.gov.pl/web/szczepimysie,
na profilu #SzczepimySię, a także pod numerem infolinii 989. Szczegóły dotyczące schematu szczepienia wraz z kwestionariuszem wstępnego wywiadu przesiewowego przed szczepieniem dziecka w wieku 5-11 lat przeciw COVID-19 znajdują się na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: 
https://www.gov.pl/web/zdrowie/komunikat-nr-15-ministra-zdrowia-w-sprawie-szczepien-przeciw-covid-19-dzieci-5-11-lat.

Prosimy o zapoznanie się z treścią listu:

Wyprawka ucznia klasy pierwszej
Przybory:
• Piórnik: 2 miękkie ołówki, kredki ołówkowe, klej w sztyfcie, nożyczki o
zaokrąglonych „bezpiecznych końcach”, temperówka, gumka.
• Teczka-walizeczka (teczka z rączką na rzeczy do plastyki typu kuferek A4
lub trochę większa), a w niej:

  • blok rysunkowy A4, blok techniczny A4 z białymi i kolorowymi kartkami,
  • papier kolorowy,
  • plastelina,
  • kredki świecowe typu Bambino,
  • kredki pastele olejne,
  • taśma klejąca,
  • klej w sztyfcie + klej w tubce (np. typu Magic),
  • bibuła karbowana (3 kolory),
  • 2 pędzle (gruby i cienki),
    • Kubek na wodę (najlepiej z pokryweczką zabezpieczającą przed rozlaniem
    wody)
    • Zszywacz + zszywki
    • Dziurkacz
    • Ręczniki papierowe
    • Chusteczki higieniczne
    • Mydełko w płynie.
    Ponadto:
    • Zeszyt informacji (dzienniczek) – to zeszyt 32 kartkowy w kratkę,
    • Zeszyt 16 kartkowy w kolorową cienką linię,
    • Zeszyt 16 kartkowy w kratkę,
    • Strój gimnastyczny
    • Obuwie zamienne
    Pełne wyposażenie należy skompletować i przynosić ze sobą od pierwszego
    dnia nauki. Wszystkie przybory szkolne i zeszyty powinny być podpisane

DZIECI W WIRTUALNEJ SIECI

Gdzie szukać specjalistycznej pomocy?
Poradnia Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży „IMPULS” – tel. 446465876,
Centrum Medyczno – Terapeutyczne RAZEMǪ – TĘCZOWA – tel. 533983934,
Powiatowa Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna – tel. 44 7327840
Regionalny Interwencyjny Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży (RITZ) – tel. 726611611

(po godzinie 18.00 jest możliwość czatu w aplikacji Snapchat i Messenger – pogadajmytutaj),
Poradnia Psychologiczna dla Dzieci i Młodzieży,

ul. Słowackiego 15 Piotrków Trybunalski, tel.: 574508714, 576495777.

Zapraszamy do zapoznania się z materiałem:

Szanowni Państwo!

1 kwietnia rozpoczyna się (rozpoczął się) Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021. Informacje, które pracownicy polskiej statystyki publicznej zbiorą od milionów Polaków – w tym od nas samych – poszerzą i zaktualizują wiedzę o naszym kraju i jego mieszkańcach. Dzięki temu lepiej poznamy potrzeby i wyzwania, z którymi mierzymy się w codziennym życiu.

Wszechstronna i rzetelna wiedza na temat naszego kraju i jego mieszkańców to nasze wspólne dobro, a także ogromny kapitał na dziś i na jutro.

Podstawową i obowiązkową formą w tegorocznym spisie ludności jest SAMOSPIS INTERNETOWY.
Dodatkowo z uwagi na sytuację epidemiczną jest to najbezpieczniejsza forma, a także najwygodniejsza forma wypełnienia swojego obowiązku.

Formularz spisowy dostępny jest od 1 kwietnia na stronie SPIS.GOV.PL.

Dla osób, które same nie będą mogły dopełnić obowiązku samospisu, w tutejszym Urzędzie Gminy (Miasta) przygotowane zostało stanowisko do samospisu.

Jeżeli nie spiszą się Państwo internetowo, a skontaktuje się z Państwem rachmistrz spisowy, będą musieli Państwo udzielić mu odpowiedzi.

Nasz udział w spisie jest nie tylko prawnym obowiązkiem ale również powinnością obywatelską, a za odmowę udziału w badaniu może zostać nałożona kara grzywny!

Drodzy Uczniowie, Szanowni rodzice

Egzamin ósmoklasisty w 2022 r.

 20 kwietnia 2020 r. Samorząd Województwa Łódzkiego uruchomił Regionalny Interwencyjny Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży (RITZ). Infolinia stanowi wsparcie i pomoc w sytuacjach kryzysowych, które narastają wśród wielu młodych osób w okresie pandemii. Telefon ( 726 611 611 ) i czat ( prowadzony w aplikacji Snapchat i Messenger – pogadajmytutaj ) obsługiwane są przez 7 specjalistów – pedagogów, psychologów, interwentów kryzysowych i terapeutów, posiadających doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą. Z RITZ mogą korzystać dzieci i młodzież z województwa łódzkiego oraz ich rodzice i opiekunowie. Interwencje prowadzone są w takich sytuacjach jak: obniżenie nastroju, stres, kryzysy emocjonalne, nagromadzenie negatywnych myśli czy konflikty, a także związanych bezpośrednio z zagrożeniem zdrowia lub życia: myśli i plany samobójcze, zachowania autoagresywne, autodestrukcyjne, ryzykowne ( związane z nadużywaniem alkoholu, narkotyków i innych substancji psychoaktywnych) oraz wystąpienie przemocy w rodzinie.

Infolinia jest dostępna 7 dni w tygodniu.

Telefon czynny jest w godzinach 15.00 – 18. 00, czat w godzinach 18. 00 – 21. 00. Jest możliwość kontaktu opartego na pisaniu wiadomości (snapczat i Messenger).

W piątek, tj. 19.03.2021r. od godziny 5 lekcyjnej zajęcia odbywają się zdalnie, zgodnie z planem.

DRODZY RODZICE PONIŻEJ ZAMIESZCZAMY DO POBRANIA DRUKI
DLA RODZICÓW CHCĄCYCH ZGŁOSIĆ DZIECKO
DO ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO LUB/I DO KLASY PIERWSZEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ:

I w tym roku Szkoła Podstawowa w Woli Krzysztoporskiej włącza się w obchody Dni Bezpieczeństwa w Internecie. W dobie pandemii nauczanie dzieci odbywa się w formie nauki zdalnej, realizowanych pod kontrolą rodziców lub nie. Istotne jest jak Państwa dzieci spędzają czas wolny po lekcjach –  nawet tych zdalnych.
Przed laptopem, czy z telefonem w ręku, same?„. Rodzicu! Zadbaj o mózg swojego dziecka! Obejrzyj!

Realizować będziemy również program
Loguj się z głową”

„Młodzi ludzie, którzy korzystają z Internetu, są narażeni na różnorodne niebezpieczeństwa. Aby przeciwdziałać tym zagrożeniom, Ministerstwo Zdrowia oraz Ministerstwo Edukacji Narodowej zainicjowały program profilaktyki „Loguj się z głową”.
Jego celem jest dostarczenie wiedzy, a także kształtowanie postaw, które sprzyjają bezpiecznemu korzystaniu z Internetu i mediów elektronicznych oraz chronią dzieci
i młodzież przed e-uzależnieniami.”

Wymagania na egzaminach ósmoklasisty
i maturalnym – rozporządzenie podpisane

Wymagania egzaminacyjne obowiązujące na egzaminach: ósmoklasisty i maturalnym w 2021 r., zniesienie obowiązku przystąpienia do egzaminu ustnego i egzaminu z jednego przedmiotu dodatkowego na poziomie rozszerzonym, a także umożliwienie zmiany deklaracji przystąpienia do egzaminu maturalnego – to główne kwestie, które zawiera rozporządzenie podpisane dziś, 16 grudnia br., przez Ministra Edukacji i Nauki Przemysława Czarnka.

Wymagania egzaminacyjne

W 2021 r. egzaminy: ósmoklasisty i maturalny będą przeprowadzone wyjątkowo na podstawie wymagań egzaminacyjnych zawartych w dołączonych do rozporządzenia załącznikach, a nie jak w ubiegłych latach na podstawie wymagań określonych w podstawie programowej kształcenia ogólnego.

Wyniki konsultacji projektu wymagań egzaminacyjnych

Przygotowane przez zespoły ekspertów wymagania egzaminacyjne zostały przekazane do publicznych konsultacji. Każdy zainteresowany mógł przesłać swoje opinie do MEN. Otrzymaliśmy ich prawie 2,5 tys. (2 487). To opinie zarówno od nauczycieli, uczniów, nauczycieli akademickich, jednostek naukowych, jak i stowarzyszeń.

Po analizie przesłanych do nas opinii, zespoły merytoryczne wprowadziły kolejne zmiany w wymaganiach egzaminacyjnych. Wśród przykładowych zmian można wymienić:  

w przypadku egzaminu ósmoklasisty:

  1. z języka polskiego – z listy lektur obowiązkowych wykreślono Tędy i owędy Melchiora Wańkowicza,
  2. z matematyki – ograniczono wymagania dotyczące działań na pierwiastkach oraz stereometrii (brył przestrzennych),
  3. z języka angielskiego – z listy środków gramatycznych wykreślono czas past perfect oraz mowę zależną;

Arkusze egzaminacyjne

Do 31 grudnia br. Centralna Komisja Egzaminacyjna ogłosi na swojej stronie internetowej (www.cke.gov.pl) aneksy do informatorów. Jednak już dziś CKE przekazała informacje dotyczące najważniejszych zmian w formule arkuszy egzaminacyjnych z poszczególnych przedmiotów na egzaminach w 2021 r.

Język polski

  • Przeprowadzany na podstawie wymagań egzaminacyjnych, zawierających ograniczony zakres wymagań podstawy programowej, w tym skróconą listę lektur obowiązkowych.
  • Czas trwania: 120 minut.
  • Za rozwiązanie zadań można uzyskać maksymalnie 45 punktów (5 pkt mniej niż w latach ubiegłych), w tym:
    część 1: czytanie ze zrozumieniem, argumentowanie, znajomość i rozumienie utworów literackich, interpretacja tekstów kultury, znajomość zasad i posługiwanie się poprawną polszczyzną – 25 pkt (ok. 20 zadań opartych na dwóch tekstach; ok. 50 proc. zadań otwartych),
    część 2: wypracowanie – 20 pkt.
  • Temat wypracowania do wyboru spośród dwóch: rozprawka albo opowiadanie.
  • W wypracowaniu uczeń może odnieść się do dowolnej lektury obowiązkowej spełniającej warunki tematu.

Matematyka

  • Przeprowadzany na podstawie wymagań egzaminacyjnych, zawierających ograniczony zakres wymagań podstawy programowej (np. bez zadań dotyczących dowodów geometrycznych, ograniczone wymagania dotyczące działań na pierwiastkach, stereometrii).
  • Czas trwania: 100 minut.
  • Za rozwiązanie zadań można uzyskać maksymalnie 25 punktów (5 pkt mniej niż w latach ubiegłych), w tym: 15 pkt – zadania zamknięte, 10 pkt – zadania otwarte.
  • Liczba zadań otwartych: 4 (w latach 2019–2020: 6).

Język obcy nowożytny

  • Przeprowadzany na podstawie wymagań egzaminacyjnych, zawierających ograniczony zakres wymagań podstawy programowej oraz ograniczony zakres środków gramatycznych.
  • Oczekiwany średni poziom biegłości językowej, w tym zakresu środków językowych w wypowiedziach pisemnych (w skali ESOKJ) – A2.
  • Czas trwania: 90 minut.
  • Za rozwiązanie zadań można uzyskać maksymalnie 55 punktów (5 pkt mniej niż w latach ubiegłych), w tym: 34 pkt – zadania zamknięte, 21 pkt – zadania otwarte.
  • Mniejsza liczba zadań otwartych sprawdzających umiejętność rozumienia ze słuchu, umiejętność reagowania i znajomość środków językowych oraz zadań zamkniętych sprawdzających rozumienie tekstów pisanych i znajomość środków językowych.

Inne zmiany na egzaminach

Określone zostały również zasady przystąpienia do egzaminu ósmoklasisty i egzaminu maturalnego przez osoby kształcące się w szkołach wchodzących w skład Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą.

Podstawa prawna

Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z 16 grudnia 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.

  • załącznik nr 1 zawierający wymagania egzaminacyjne na egzamin ósmoklasisty obowiązujące w 2021 r.,
  • załącznik nr 2 zawierający wymagania egzaminacyjne na egzamin maturalny obowiązujące w 2021 r.

Departament Informacji i Promocji
Ministerstwo Edukacji Narodowej

Przywracamy zajęcia sportowe wynikające z programu szkolenia

Granatowa grafika z ikoną ucznia przy komputerze. Obok tekst: "Nauka zdalna w szkołach przedłużona do 3 stycznia 2021 r."

Od 30 listopada 2020 r. zajęcia sportowe realizowane na podstawie programów szkolenia mogą być prowadzone w szkole z zachowaniem ograniczeń, zakazów i nakazów przeciwepidemicznych.

Dotyczy to zajęć prowadzonych w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych sportowych
i mistrzostwa sportowego, oddziałach sportowych i oddziałach mistrzostwa sportowego w szkołach ogólnodostępnych.

Szanowni Państwo Dyrektorzy, Ministerstwo Edukacji Narodowej przygotowało praktyczny poradnik dotyczący zdalnej edukacji w klasach I-III szkoły podstawowej. W materiale zebraliśmy wskazówki dotyczące planowania
i organizacji czasu spędzanego z dzieckiem w domu oraz odnośniki do materiałów, które mogą być wykorzystywane do nauki na odległość. W poradniku przedstawiliśmy także praktyczne porady na temat wczesnego wspomagania rozwoju realizowanego w warunkach domowych. Z publikacji mogą korzystać rodzice oraz nauczyciele uczniów z klas I-III szkoły podstawowej. Zachęcam Państwa do zapoznania się z poradnikiem oraz proszę o przekazanie go nauczycielom i rodzicom. 
Z poważaniem
Anna Ostrowska
Rzecznik Prasowy MEN 

Załączniki:

  1. Poradnik dla szkół klasy I-III – wersja pdf
  2. Poradnik dla szkół klasy I-III – wersja word

DRODZY UCZNIOWIE KLAS IV-VIII!

Informuję, że na stronie internetowej naszej szkoły zostały umieszczone linki do aplikacji TEAMS oraz przewodnik po Office 365. Proszę zapoznać się z nimi. Wychowawcy prześlą na Wasze maile nazwę użytkownika oraz hasło do logowania. Będę łączyła się z poszczególnymi klasami poprzez Skype’a i instruowała jak się zalogować. Dodatkową instrukcję zamieszczam również poniżej. Proszę o wcześniejsze pobranie aplikacji TEAMS. W razie pytań, trudności proszę o kontakt ze mną.

Nauczyciel informatyki

Teams do pobrania: 

https://www.microsoft.com/pl-pl/microsoft-365/microsoft-teams/download-app

Czas trwania jednostki lekcyjnej w nauczaniu stacjonarnym wynosi 45 minut,
a w trybie zdalnym 35 minut, według harmonogramu:

Numer godziny
lekcyjnej
Czas trwania
lekcji
18.00 -8.35
28.55 – 9.30
3   9.50 –  10.25
4 10.45 – 11.20
511.45 – 12.20
6 12.40 -13.15
7 13.35 -14.10
814.30 -15.05

KOMUNIKAT MINISTERSTWA EDUKACJI NARODOWEJ

Uczniowie klas IV-VIII szkół podstawowych, a także wszystkich klas szkół ponadpodstawowych, słuchacze placówek kształcenia ustawicznego oraz centrów kształcenia zawodowego przechodzą na naukę zdalną. Nowe zasady funkcjonowania szkół i placówek wejdą w życie od soboty, 24 października i będą obowiązywały do niedzieli, 8 listopada br. Przedszkola i klasy I-III szkół podstawowych będą funkcjonowały bez zmian.

Harmonogram spotkań z wychowawcami.

PROCEDURY FUNKCJONOWANIA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WOLI KRZYSZTOPORSKIEJ W CZASIE EPIDEMII KORONAWIRUSA

KLAUZULA INFORMACYJNA